TUOTEREKLAMAATIO
Pyydämme ensisijaisesti olemaan yhteydessä tuotteen teille myyneeseen jälleenmyyjäämme.
Alla ohjeet reklamaation tekemiseen tuotteille, jotka on ostettu suomalaiselta jälleenmyyjältämme.
Jotta pystymme käsittelemään reklamaation, tarvitsemme seuraavat tiedot:
- Tuotteen merkki, malli, väri
- Tuotteen ostopäivä ja -paikka (liitä kuitti mukaan)
- Reklamaation syy / tuotteessa ilmennyt vika
- Liitä mukaan kuva viallisesta kohdasta ja lisäksi toinen kuva, ellei tuote ole yhdestä kuvasta tunnistettavissa
- Onko viallinen laite tällä hetkellä asiakkaalla vai jälleenmyyjällä?
- Tuotteen valmistenumero (Swing Caddie, Infinity- ja Bigmax sähkökärryt, Rapsodo)
- Kuva tuotteen etu- ja takapuolelta, siten että laitteessa virta päällä (Swing Caddie, Rapsodo)
ÄLÄ LÄHETÄ VIALLISTA TUOTETTA MEILLE, ELLEMME OLE ERIKSEEN SITÄ PYYTÄNEET!
Mikäli “viallinen” tuote lähetetään meille, eikä siitä kuitenkaan löydy vikaa, veloitamme asiakkaalta rahdit, sekä työt tuotteen tarkastamiseen käytetyn ajan mukaisesti.